Kreativacija

Proleće

O projektu

Kreativacija

Osnovne infromacije

Kreativacija predstavlja takmičenje u pravljenju gotovih rešenja u trajanju od 24 časa.

Cilj projekta

Cilj projekta je da podstaknemo kreativnost i pružimo priliku svim kreativcima da pretvore svoje ideje u delo, oprobaju svoje veštine i steknu novo iskustvom kao i nova znanja i poznanstva korisna u daljem usavršavanju.

Lokacija

Budući da se radi o takmičenju u kreativnosti, organizatori su se potrudili da i sam prostor bude jedan od izvora motivacije za takmičenje. Iz tih razloga, Kreativacija 2019. održana je u prostoru Nook ArtHub-a.

Podrška

Takmičenje se održava kako pod pokroviteljstvom Ekonomskog fakulteta tako i subjekata iz privrede

DETALJNIJE O PROJEKTU

Ove godine učestvovalo je 10 takmičara koji su bili podeljeni u 3 tima u digitalnoj, i 5 takmičara u slikarskoj kategoriji. Radili su puna 24h, od 10h do 10h sutradan. U pauzama od rada igrali su društvene igre, gledali filmove, igrali bilijar, odmarali, upoznavali se i družili međusobno. Svrha koncepta od 24h nije samo u tome da takmilari mogu da postignu sav obim rada, već i upravo da omogući takvo druženje i upoznavanje između njih samih kako bi im Kreativacija bilo jedno nezaboravno, jedinstveno iskustvo, u kom imaju priliku da razvijaju sebe i svoje kreativne sposobnosti u okruženju koje im omogućava da postignu i iskažu svoj pun potencijal.

KREATIVACIJA U BROJKAMA

Takmičenje obuhvata DVE kategorije:
1.DIGITALNA kategorija:

  • takmiči se u TIMOVIMA od 3-4 osobe na zadatu temu
  • timovi imaju izbor između pravljenja VIDEO-ANIMACIJE od 1,5 min ili pravljenja grid-a od 12 VIZUALA spremnih za objavljivanje

2.SLIKARSKA kategorija

  • takmiči se INDIVIDUALNO
  • takmičari izrađuju SLIKU na papiru ili platnu na temu koju zadaje kompanija odabrana za glavnog pokrovitelja takmičenja

More projects

Studentska regata

Studentska regata je događaj koji se brižljivo planira, sa euforijom iščekuje i na kome se sa ponosom učestvuje.

Dani Marketing Radionice

MW svakog decembra priređuje „Dane Marketing radionice“, jedan od naših najvećih događaja.

Webinar

MW je ove godine odlučio da sve zainteresovane uvede u svet digitalizovanog učenja!